Čemu ovaj blog?

To read this post in English, click here.

Juče (petak) sam se razbolela. Uhvatio me neki virus, grip, čudo neko, pretpostavljam zbog iscrpljenosti. Moja sestra ima običaj da kaže da sam i bolest uspela da obučim da me posećuje samo vikendom kako bih ostalim danima mogla da jurcam 28 sati dnevno. Oni koji me poznaju znaju da sam radoholik. Znam i ja to, ali sam tek danas shvatila šta to zapravo znači. Celu noć sam skidala temperaturu, prevrtala se po krevetu i razmišljala kako moram da usporim da bih već danas, pošto mi je je l’ te bolje, pravila plan kako da pozavršavam neke obaveze i organizujem se za sledeću nedelju. Da li je moguće da zaista ne umem da stanem?

E, to je bio ključni trenutak. Znam, neki bi možda rekli da mi je mnogo trebalo, ali kako bi jedna prijateljica rekla: “Dobro je razboleti se ponekad. Shvatiš koliko ti zdravlje znači”. Zato sam rešila da odmorim i ovog vikenda radim ono što me opušta, a pisanje definitivno spada u tu grupu, te reših da počnem i ovaj blog.

Cela ideja o blogu počela je davno, više za moju dušu nego bilo šta ili bilo koga drugog, ali ako vam je volja i ako vas zainteresuje, pročitajte. Neće biti neke mudrosti, barem ne više od one koja se očekuje od dvadesetšestogodišnjakinje, ali ću rado sa vama deliti ideje i razmišljanja o temama na koje nalećem u životu. Smatram da premalo razgovaramo, čitamo i pišemo ovih dana (Facebook i sve ostale društvene mreže se ne računaju) pa ako ovo moje pisanije u vama probudi želju za razmenom mišljenja, polemisanjem ili bilo čim drugim, rado ću odgovoriti na poziv.

Do prvog pravog članka, ostanite mi zdravi, utoplite se i uživajte u ovim zimskim danima (ili letnjim ako ste na dalekom jugu).

S osmehom,
Sneža

Leave a Reply

