Malo osmeha nikad nije na odmet

To read this post in English, click here.

“To je sve? 526 dinara”.
“Evo, izvolite”.
“Hvala. Evo kusura”.
“Hvala Vam. Prijatno”.
“Komšinice, hvala Vam na osmehu”.

Još jednom sam se nasmejala i napustila piljaru gde često kupujem voće i povrće. Da li ste znali da se čovek u toku dana nasmeje do 17 puta, a dete čak do 40? Ako se kao mali toliko smejemo, zašto vremenom to jenjava?

smile-4

Za vikend sam dadiljala decu prijatelja. Oni koji me poznaju, znaju da nisam baš vešta sa decom, ali ove nedelje obeležava se nedelja braka pa, rekoh, zašto da ljudi ne budu malo sami,onako kao par. Deca su veći deo večeri provela smejući se, a i ja sa njima. Iako sam bila iscrpljena nakon par sati jurnjave, vrtenja, okretanja, trčanja, sakrivanja i tome sličnih aktivnosti, napunila sam baterije. Činilo mi se da sam veselija, svežija, ispunjenija.

smile-1

Zdravo je smejati se, zaista. Kažu da je osmeh besplatan poklon koji mnogo vredi. U potpunosti se slažem. Volim da se smejem i gotovo uvek sam nasmejana. Iskreno, osećam se mnogo bolje tako i sve prepreke mnogo lakše prevazilazim uz osmeh. Davno sam pročitala negde da ako se nasmejete osobi koja vam ide u susret, uzvratiće osmehm. Proverila.Tačno je! Nasmejale su se i devojke koje su mi išle u susret, za slučaj da ste pomislili “da, to je zato što si žensko, normalno je da će ti se momci osmehnuti”.

Tako se opet vraćam na pitanje: Ako je smeh tako značajan i jednostavan, zašto se ne smejemo više? Neki će reći da je život težak, problemi se gomilaju, nema posla, nema para i još mnoštvo pesimističnih izgovora i pogleda na svet. Ne dajte se slomiti. Znam, život je težak i ne nipodaštavam ljude koji se bore sa problemima i nemaštinom, ali ako je već teško, zašto sebi ne začinimo život pozitivnošću? Lako je…samo nakrivite usne na gore 🙂 Problema će uvek biti, nešto će nas uvek moriti, ali promene kreću od nas samih, a ako izdvojimo samo par sekundi da se nasmejemo sebi u ogledalu, bliskim ljudima ili prolaznicima na ulici, već smo na dobrom putu da sebi ulepšamo dan. Verujmo u dobro, u uspeh i radost. Biti odrasla i odgovorna osoba ne znači izgubiti ono iskonsko, čisto, detinjasto u nama.

smile-2

Smejte se, ljudi! Ne dozvolite da vam put do posla, škole, prijatelja, kafića prođe sa naboranim čelom. Na vestima, u novinama, na radiju sve sam pesimizam. Čitamo i slušamo o otmicama, ubistvima, proneverama, smrti…Ne kažem da su to laži i izmišljotine, ali da li je to jedino što se svakodnevno dešava u svetu? Toliko toga lepog nam neopažano prolazi pred očima baš zato što su nam misli ispunjene problemima. Fokusirajmo se na pozitivne stvari. Pamtite pozitivne događaje, sećajte se lepih trenutaka i neka vam oni budu podsetnik da život nije lak, ali je lep i treba u njemu uživati svim srcem. Poklanjajte osmehe ljudima i sebi i ne dozvolite da vas talasi nevolja udave. Isplivajte hrabro i sa osmehom na licu. Verujmo u sebe i u druge jer nečijim jedrima će baš vaš osmeh biti dašak vetra koji tako dugo čekaju.

smile-3

Kada ste se poslednji put iskreno nasmejali? Neka to bude danas! Verujte mi, značiće vam…psihički, a i fizički.

Želim vam lepo nedeljno popodne i uspešnu radnu nedelju.
Do sledećeg članka, s osmehom,
Sneža

Leave a Reply

